Η εκπαίδευση έγινε Εύκολη

profile_placeholder.gif

Εύη

  • flag: Greece.png Greece
  • ηλικία 32
  • Έκθεση
  • Ιστορία
  • Κοινωνιολογία
  • Ιστορία

€20 EUR/hr

μέλος από: 2015-09-07
τελευταία σύνδεση: 2015-09-07

Σχετικά με Εύη

Διδασκόμενα μαθήματα:

Έκθεση,Ιστορία,Κοινωνιολογία,Ιστορία

Εκπαίδευση:

Μεταπτυχιακό: Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Φιλοσοφική Σχολή , Θεωρία, πράξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου: εκπαιδευτικός σχεδιασμός και διδασκαλία

Προϋπηρεσία:

ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Σεπτέμβριος 2013 – έως σήμερα
Φροντιστηριακός οργανισμός «Activum Group» παράδοση μαθημάτων σε τμήματα Γυμνασίου-Λυκείου

Σεπτέμβριος 2009 – Μάϊος 2014
Φροντιστηριακός οργανισμός «Οργανισμός Ωρωπού» παράδοση μαθημάτων σε τμήματα Γυμνασίου-Λυκείου (προετοιμασία μαθητών για τις πανελλαδικές εξετάσεις)

Σεπτέμβριος 2005 – έως σήμερα
Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων (Δημοτικό/ Γυμνάσιο/Λύκειο, προετοιμασία μαθητών για τις πανελλαδικές εξετάσεις)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ

2012
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Θεωρία Πράξη και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου, κατεύθυνση Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διδασκαλία, τμήμα Φιλοσοφίας ,Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

2004
Επωνυμία και είδος του οργανισμού που παρείχε την εκπαίδευση Τμήμα Φιλοσοφίας ,Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών - Βαθμός Πτυχίου: «Λίαν Καλώς»

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ
Αυτενεργός, δημιουργική, μεθοδική, οργανωτική, με αυξημένη αίσθηση ευθύνης, ικανότητα επικοινωνίας και συνεργασίας και ιδιαίτερα ευρηματική.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ
Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση: Logo (Αβάκιο), Scratch (Μ.Ι.Τ.)
Σουίτες Γραφείου : MS Office 2003 / 2007/2010/2013
Διαδίκτυο : Μεγάλη εμπειρία αλληλεπίδρασης με interfaces δικτυακών τόπων - ικανότητα άντλησης πληροφοριών μέσω διαδικτύου. Αξιοποίηση του διαδικτύου στην εκπαιδευτική πράξη.

ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ – ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ

05 Απριλίου 2014
Παρουσίαση του σχεδίου δράσης «Ακολουθώντας τα βήματα του Παυσανία: Αττικά»
Εισηγήτρια στην επιστημονική διημερίδα με θέμα: «Οι εκπαιδευτικοί διδάσκουν και ερευνούν. Το παράδειγμα των αποφοίτων του ΠΜΣ «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου» και των μεντόρων της Πρακτικής Άσκησης του τμήματος Φ.Π.Ψ.

07 Μαΐου 2013
«Ακολουθώντας τα βήματα του Παυσανία: Αττικά»
Η δραματοποίηση και το σχέδιο δράσης (project) στα Αρχαία Ελληνικά, μία διδακτική πρόταση. Συμμετοχή στην διοργάνωση και εισηγήτρια σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε από το ΠΜΣ «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου» με τίτλο «Ακολουθώντας τα βήματα του Παυσανία: Αττικά».

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (project)

Σεπτέμβριος 2012 – Φεβρουάριος 2013
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων: Διαφοροποίηση στόχων σε τάξεις μεικτής ικανότητας
Προσδιορισμός της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, η ανάγκη εφαρμογής της στο σύγχρονο σχολείο, πρακτική εφαρμογή στο μάθημα της Λογοτεχνίας Γ’ Γυμνασίου

Σεπτέμβριος 2010 – Ιούνιος 2011
Σύνταξη Ηλεκτρονικού Λεξικού της Διδακτικής των Αρχαίων
Συμμετοχή στην ομάδα εργασίας για την Σύνταξη Ηλεκτρονικού Λεξικού της Διδακτικής των Αρχαίων, με τομέα ευθύνης το ηλεκτρονικό υλικό, υπεύθυνη καθηγήτρια Μαρίζα Φουντοπούλου, ΕΚΠΑ

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

14-15 Φεβρουαρίου 2015
Παρακολούθηση διημερίδας «Αναζητώντας δρόμους δημιουργικής διδασκαλίας της Επιστήμης, της Γλώσσας και της Τέχνης στο σημερινό σχολείο – Προσεγγίζοντας δημιουργικά τα νέα προγράμματα σπουδών του Λυκείου», που διοργάνωσαν τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα – Λιναρδάτου

Μάιος – Ιούνιος 2014
Παρακολούθηση εκπαιδευτικού προγράμματος «Φιλοσοφία και Γλώσσα», συνολικής διάρκειας 40 ωρών στο πλαίσιο της Δράσης 1 «Εκπαιδευτικά προγράμματα βραχείας διάρκειας για ενήλικες πολίτες» της πράξης «Ακαδημία Πλάτωνος: Η πολιτεία και ο πολίτης»

10-12 Μαΐου 2013
Παρακολούθηση 3ου. Πανελλήνιου Συνεδρίου με θέμα « Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία», που συνδιοργανώθηκε από την Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ) και το Τμήμα Ψηφιακών συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς

08/06/2011
Παρακολούθηση σεμιναρίου με θέμα «Προσεγγίζοντας το παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», εισηγητής κ. Ιωάννης Σπετσιώτης, Σχολικός Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής, διοργάνωση από το ΙΕΚ ΞΥΝΗ

21/05/2011
Παρακολούθηση σεμιναρίου με θέμα «Η Βία στην Οικογένεια», εισηγητές κα Ειρήνη Δορκοφίκη, κ. Ιωάννη Κούρο, κα Χριστίνα Κουτελιέρη - Μαυράκη, κα Νίκη Μάντσιου και κα Μάντα Τσάγκια - Παπαδάκου, διοργάνωση από το Mediterranean College

13-15/05/2011
Παρακολούθηση εργασιών 6ης. Συνάντησης Εργασίας Μεταπτυχιακών Φοιτητών Φιλολογίας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

05/05/2011
Παρακολούθηση σεμιναρίου με θέμα «Μια ψυχολογική προσέγγιση στο παιδικό ιχνογράφημα», εισηγητής κ. Παναγιώτης Μωρακέας, κλινικός Ψυχολόγος, διοργάνωση από το Mediterranean College

13/04/2011
Παρακολούθηση ημερίδας με θέμα «Γλώσσα και εγκέφαλος: Από τη γλωσσική κατάκτηση στις γλωσσικές διαταραχές», διοργάνωση από τον Τομέας Γλωσσολογίας του Τμήματος Φιλολογίας του ΕΚΠΑ και τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό CAID, Κέντρο Επιστήμης, Κοινωνίας και Τέχνης.

28/11/2010
Παρακολούθηση σεμιναρίου με θέμα «Χορήγηση και Ερμηνεία Ψυχομετρικών Εργαλείων» , εισηγητής κ. Νίκος Παυλάκος, διοργάνωση από την εταιρεία ORIENTUM –Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

1. Παρακολούθηση εξάμηνης πρακτικής άσκησης ενταγμένης στο πρόγραμμα σπουδών του Π.Μ.Σ. «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου» με τίτλο :
ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
η οποία περιλάμβανε :
Ομαδικές παρακολουθήσεις σε πρότυπα σχολεία της Αττικής, με εστίαση στην περιγραφή και συζήτηση διδακτικών περιστάσεων.
Τρίμηνη πρακτική άσκηση στο Πειραματικό Γυμνάσιο Αναβρύτων: γνωριμία με τις πραγματικές σχολικές συνθήκες και τις απαιτήσεις πειραματικών σχολείων
Εκπόνηση οχτώ (8) δειγματικών διδασκαλιών σε όλα τα φιλολογικά αντικείμενα (λογοτεχνία, αρχαία ελληνικής γλώσσα και γραμματεία, νέα ελληνική γλώσσα, ιστορία), έχοντας ακροατήρια το τμήμα του ΠΜΣ «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου»
Εκπόνηση έρευνας δράσης στο σχολικό χώρο με θέμα «Η συνδιδασκαλία: η προσφορά της στους νέους εκπαιδευτικούς»
Σύνταξη δοκιμίου με αυτοαξιολόγηση
Εστίαση στην εφαρμογή νέων μεθόδων στην διδασκαλία και πειραματισμός στην αξιοποίηση σύγχρονων διδακτικών θεωριών στην πράξη

2. Παρακολούθηση εξάμηνης πρακτικής άσκησης ενταγμένης στο πρόγραμμα σπουδών του Φ.Π.Ψ. με τίτλο :
ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
η οποία περιλάμβανε :
Ομαδικές παρακολουθήσεις σε πρότυπα σχολεία της Αττικής, με εστίαση στην περιγραφή και συζήτηση διδακτικών περιστάσεων.
Ατομική διδασκαλία στο 2ο. Ενιαίο Λύκειο Ίλιον
Σύνταξη δοκιμίου με αυτοαξιολόγηση
Εστίαση στην οργάνωση και αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας.

ΛΟΙΠΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Κάτοχος Ι.Χ. αυτοκινήτου

Ενδιαφέροντα:

Λογοτεχνία
Αθλητισμός
Τέχνες
Μουσική

Ξένες γλώσσες:

English,French,German

Επίπεδο Ξένων Γλώσσών:

Άριστα

Τοποθεσία & Διαθεσιμότητα

Τοποθεσία:

τιμή:

1 Μαθητής: €20 EUR /hr

2 Μαθητές (ανά μαθητή): €10 EUR /hr

3+ Μαθητές(ανά μαθητή): €7 EUR /hr

Διαθεσιμότητα:

  • Κάθε μέρα Οποιαδήποτε ώρα

Απόσταση:

  • Μέχρι 30 λεπτά
    Οποιαδήποτε ώρα